FAQ

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Verzending binnen België

Bestelling onder € 40,00 Bestelling boven € 40,00
0 - 2 kg € 5,00 Gratis
2 - 10 kg
€ 6,00
Gratis
10 - 30 kg
€ 10,50 Gratis
Senza

Ophaling in onze winkels (enkel na afspraak)

Gratis Gratis

 

Verzending naar Nederland

Bestelling onder € 40,00 Bestelling boven € 40,00
dpd 0 - 2 kg € 5,00 Gratis
dpd
2 - 10 kg
€ 6,00
Gratis
dpd
10 - 30 kg
€ 10,50 Gratis
Senza
Ophaling in onze winkels (enkel na afspraak)
Gratis Gratis

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na ontvangst van de betaling verzenden wij uw bestelling, mits voor 12.00 uur geplaatst en indien alles op voorraad is, nog dezelfde dag. Met uitzondering van de weekenddagen.

Wanneer de levertijd door omstandigheden wordt overschreden, dan wordt u hier per e-mail of telefonisch van op de hoogte gebracht.

Let op: bij betaling door overschrijving wordt uw bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd. Dit omwille van de transactietijd van de bank.

Kan ik de status van de bezorging van mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is klaargemaakt sturen wij een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kan u de status van uw bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen dan het factuuradres?

In het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om dit aan te geven. U kan eenvoudig de gegevens invullen bij de optie “afleveradres”. Uw bestelling wordt steeds naar dit adres verzonden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkels. Deze optie kan u aanduiden tijdens het afrekenproces. Wij contacteren u vanaf het moment dat uw bestelling klaar staat. Dit geeft u eveneens de mogelijkheid om kennis te maken met ons assortiment diepvriesproducten en lekker vers gebak.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij verzenden uitsluitend naar België en Nederland. Voor uitzonderingen hierop gelieve met ons contact op te nemen.

Gekoelde producten bestellen?

U kan bij ons gekoelde artikelen bestellen en laten thuisbezorgen. Dit werkt heel eenvoudig. U bestelt de producten samen met de houdbare artikelen. Er moet dus geen aparte bestelling worden geplaatst voor deze artikelen. Bestellingen met gekoelde artikelen verzenden wij enkel op dinsdag, woensdag en donderdag. Dit om te vermijden dat uw bestelling in het depot van de transporteur blijft staan en op deze manier ontdooit.


Hoe werkt het?

  1. U kiest uw producten en plaatst deze in uw winkelmandje. Dit kunnen zowel normale (houdbare) als gekoelde producten zijn. 
  2. Bij een orderbedrag vanaf €40,00 (voor houdbare en gekoelde producten samen) is de verzending gratis, daaronder betaalt u verzendkosten.
  3. Voor gekoelde producten betaalt u standaard een toeslag van €1,95.
  4. U ontvangt van ons een email op het moment dat het pakket verzonden is. In de mail staat de track&trace code zodat u weet wanneer u het pakket kunt verwachten. 
  5. Voor deze bestellingen is het belangrijk dat er iemand thuis is om het order te ontvangen. Anders loopt u het risico dat de producten ontdooit zijn.
Waarom moet ik een toeslag van €1,95 betalen?

Voor de verzending van gekoelde producten maken wij extra kosten namelijk het aankopen van speciale koelzakken en elementen. Wij hebben ervoor gekozen om de prijzen voor deze producten op de webshop niet te verhogen maar we vragen een extra kost voor de verzending. Daar staat tegenover dat u deze producten kan meetellen in het totale orderbedrag, waardoor u sneller aan €40,00 komt voor een gratis verzending.

Waarom rekenen jullie statiegeld aan?

Bij SENZA denken wij aan ons milieu en proberen we zo veel mogelijk lege verpakkingen te recupereren. Voor de verkoop van onze sappen en bieren hanteren wij het volgende principe voor het statiegeld.

  • Bij de aankoop van bieren rekenen wij €0,10 statiegeld aan per fles.
  • Bij de aankoop van sappen rekenen wij €0,25 statiegeld aan per fles.

U kan de flessen retourneren in onze winkels en dan krijgt u het geld terug. Sommige drankenhandels nemen de flessen ook aan zodat u ze ook eventueel dichter bij huis kan binnen brengen. Het is echter momenteel niet mogelijk om de flessen naar ons terug te sturen via pakketpost.